Marketing und Kommunikation

die liefert

Entwicklung einer Marketingstrategie und deren Ausarbeitung in konkreten Marketing- und Kommunikationsprojekten

WAS KANN ICH FÜR SIE TUN?

“Tot nu toe ging ’t allemaal vanzelf”. Prima product, netwerk ingezet, eerste klanten. Maar hoe moet je nu verder? Advertentie hier, een Linkedin post daar. Even snel een stand op een beurs. Maar het is vaak last minute. Met het resultaat ben je dan ook niet echt tevreden. Die ‘af en toe’ marketing werkt niet meer. Je loopt klanten mis, en omzet.
Je loopt achter de feiten aan en wilt dat je marketing voor jou werkt — en niet jij voor je marketing.

In een vrijblijvend kennismakingsgesprek breng ik structuur voor je aan in jouw marketingdoelen. Samen brengen we in kaart wát je, wanneer, en waar uitvoert. Zodat voor jou duidelijk is wat je wilt vertellen en aan wie. Je hebt inzichtelijk wat voor jou de belangrijkste momenten in het jaar zijn, zodat je dan goede aandacht geeft aan je marketing. Jij zit weer in de driverseat.

“Marketing moet niet alleen maar kosten, het moet wat opbrengen.”  Je klanten weten precies waar jij voor staat. Daar worden ze mee geconfronteerd op voor hen belangrijke momenten — er is geen ontsnappen aan. Daarmee krijg je leads en verlies je geen business aan je concurrenten. Wil je dat?  Tuurlijk wil je dat.

Laten we er even voor gaan zitten. Maak een afspraak. Pak de telefoon en bel 06-10335153. Dan pakken we samen je marketing aan en in no-time staat het als een huis.

Duur? Welnee. Het plan maken is een eenmalige uitgave. De uitwerking kun je zelf doen, of ik kan je daarbij helpen. En als je wilt kijken we regelmatig of het werkt.

Wie kann ich Ihnen helfen?

Qualifikationen Vermerke Linkedin

Im Folgenden sind meine Stärken aufgeführt, die von Menschen, die mich kennen, angegeben wurden.
Diese können auf LinkedIn gefunden werden

Kontakt aufnehmen

Blog

In meinen Blogs teile ich Neuigkeiten oder meine Ansichten zu verschiedenen Themen, die im Bereich Marketing und Kommunikation angesiedelt sind

Es ist gut zu überlegen, ob Sie ein Kundenversprechen brauchen.

Es ist gut zu überlegen, ob Sie ein Kundenversprechen brauchen. Oder auch nicht. Kundenversprechen werden…

SCHWIERIGKEITEN BEI DER GESCHÄFTSTÄTIGKEIT IN DEUTSCHLAND?

Eine gute Beherrschung der deutschen Sprache ist natürlich ein guter Anfang. Aber auch dafür kann…